NUMMER 24 TRAVEL! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van asstrid - WaarBenJij.nu NUMMER 24 TRAVEL! - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van asstrid - WaarBenJij.nu

NUMMER 24 TRAVEL!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Vrijdagavond, Farewell: laatste afscheid van iedereen. Bah. Ik hou niet van afscheid.

Met veel snot en tranen ben ik bij Babett vertrokken gistermorgen. Gedoe. Om daarna zo’n 500km te rijden naar Oudtshoorn. Ik doe dit allemaan samen met Dean. Hij heeft helaas geen rijbewijs, dus ik doe alles. Vanmorgen om 8.15 stonden we klaar om een fiets te huren. Voor het eerst weer op een fiets sinds 4 maanden is gek. M’n billen doen ontzettend pijn. We zijn door het hostel naar de swartbergpass gebracht waar we een hoop downhill hebben gereden, en op gravelwegen trilt dat enorm. Zeker met de dikke billen die ik hier gekweekt heb, de afgelopen 4 maanden.
Onderweg zijn we gestopt bij de Karoo Caves. Erg interessant. Vandaar nog meer downhill, en naar een Ostrichfarm. Ik heb een mooie dikke Struisvogel bereden. Dat is weer eens wat anders Terug bij het hostel aangekomen een duik in het zwembad en een welverdiend biertje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

Little Leiden

02 Februari 2010

Leuven en Mechelen

26 Juli 2009

Iceland

09 Mei 2009

WC's in Finland

03 Mei 2009

Koninginnedag VS Vappu

Actief sinds 22 Sept. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 13135

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: