NUMMER 21 GAAT OVER ZONNEBRILLEN - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van asstrid - WaarBenJij.nu NUMMER 21 GAAT OVER ZONNEBRILLEN - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van asstrid - WaarBenJij.nu

NUMMER 21 GAAT OVER ZONNEBRILLEN

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg

10 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Waarom zou ik vertellen hoe het met me gaat als ik het ook over zonnebrillen kan hebben?

Het begon allemaal met een mooie rayban-gevormde ouderwetse druppelvormige oliegroene zonnebril. Ik was zo trots op hem, voor E4.50 uitgezocht, omdat de rest allemaal zo groot, girly enz. was. Van deze zonnebril heb ik toch zeker zo’n twee en halve maand genoten. Ik ben hem ergens in Namibie kwijt geraakt. In de lodge, de fishriver canyon of de huurauto.



Ik kocht het weekend erna een nieuwe zonnebril op het strand voor R40. Het was een snelle, een rayban, een echt dit keer. Zeiden ze. Natuurlijk is het namaak, maar goed. Ik heb er nog niet veel gebruik van gemaakt of ik ga er per ongeluk op staan. Hoe is het mogelijk…

Daarna ga ik naar een winkel, dat had ik niet moeten doen. Ik word verliefd op een zonnebril van R200. Hij is rood, en hij is groot en girly, maar hij staat me natuurlijk geweldig! Daar doe ik toch zeker anderhalve maand mee. Tot dat ik met Patrick naar Rocking the Daisies ga. Patrick heeft hem op het dashboard gelegd, hij is er waarschijnlijk uitgevallen, want de volgende morgen vind ik hem zo terug:

Op Rocking the Daisies koop ik dan ook een nieuwe. (zie het drama van zonnebrillen uitproberen: http://picasaweb.google.com/Asstrid85/20080929Week15WaterpoloEnRockingTheDaisies#) Ook deze is prachtig, en ik hoop dat deze het langer volhoudt dan anderhalve maand :]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

Little Leiden

02 Februari 2010

Leuven en Mechelen

26 Juli 2009

Iceland

09 Mei 2009

WC's in Finland

03 Mei 2009

Koninginnedag VS Vappu

Actief sinds 22 Sept. 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13147

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: