Leuven en Mechelen - Reisverslag uit Leuven, België van asstrid - WaarBenJij.nu Leuven en Mechelen - Reisverslag uit Leuven, België van asstrid - WaarBenJij.nu

Leuven en Mechelen

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2010 | België, Leuven

Fenneke en ik gingen couchsurfen bij Mattijs. Nu was dat niet echt couchsurfen, ten minste, niet bij hem, want hij nodigde ons uit bij een vriend van hem.. En zij voelden zich erg bij ons op hun gemak!
Fenneke en ik zijn ook naar het M-museum in Leuven geweest, en we kregen een 3d- scan van ons hoofd. Die zouden we nog opgestuurd krijgen, maar ik heb er niets van gezien.

Nog nooit van m’n leven had ik een kaarsje aangestoken in de kerk, en die zaterdag in Leuven vond ik het een mooi moment om een kaarsje aan te steken in deze kerk voor mijn tante Nel. Gewoon om er even bij stil te staan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Leuven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2010

Little Leiden

02 Februari 2010

Leuven en Mechelen

26 Juli 2009

Iceland

09 Mei 2009

WC's in Finland

03 Mei 2009

Koninginnedag VS Vappu

Actief sinds 22 Sept. 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13055

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: